Google

Aviso: Se está a ler esta mensagem, provavelmente, o browser que utiliza não é compatível com os "standards" recomendados pela W3C. Sugerimos vivamente que actualize o seu browser para ter uma melhor experiência de utilização deste "website". Mais informações em webstandards.org.

Warning: If you are reading this message, probably, your browser is not compliant with the standards recommended by the W3C. We suggest that you upgrade your browser to enjoy a better user experience of this website. More informations on webstandards.org.

Instituto Superior de Economia e Gestão (ISEG)

Welcome Day Mestrados / Masters

Em 12-09-2018 às 18:00 a 13-09-2018

Nos dias 12 e 13 de setembro, realizam-se as Sessões de Boas-Vindas aos novos alunos de Mestrado.
The official  Welcome Session for the new Master students
 will take place on the 12 th and 13 th of September

>> 12 de setembro - Sessão de Boas-Vindas aos novos alunos dos Mestrados lecionados em Português

Os novos alunos terão a oportunidade de obter informações sobre a escola, conhecer os colegas e coordenadores do curso, visitar o campus e conviver com os colegas e professores num sunset cocktail.

Check-in:  17h45 ­- Auditório CGD
Confirmação de presença aqui

>> 13 th of September - Welcome Session for new students of Masters lectured in English

New students will take this opportunity to find out more about the School, as well as meeting your colleagues, course coordinators, visit the campus, and chat with them at a sunset cocktail.

Check-in: 17h45 - CGD Auditorium
Please register here